Tutaj możecie Państwo zamieścić swoje sugestie dotyczące wycieczek,oraz propozycje co chcielibyście znaleźć na naszej stronie internetowej. Pytania o możliwość zorganizowania imprezy specjalnie dla Państwa (imprezy integracyjne,wycieczki zakładowe,szkolne i tp) prosimy kierować na bezpośredni adres mailowy biura Arlekin: arlekin7@poczta.onet.pl - znacznie przyspieszy to odpowiedź. Przypominamy,że posty są moderowane i wszystkie wpisy zawierające odnośniki lub reklamy będą usuwane.
Arlekin Radom8 luty, 2012

Witamy.Tutaj możecie Państwo wpisywać swoje sugestie dotyczące wycieczek,oraz tego co chcielibyście znaleźć na naszej stronie internetowej.Prosimy o podawanie w nagłówku adresu mailowego (nie będzie on widoczny dla innych osób) na który będzie my mogli odpowiedzieć...

Grażyna5 luty, 2014

Wycieczka zorganizowana dla młodzieży gimnazjalnej(50 osób )do Krakowa -zamek królewski , sukiennice itp, szlak ,,Orlich Gniazd", Bochnia -kopalnia.Wycieczka dwudniwa z obiadokolacją i śniadaniem oraz noclegiem - pokój dla opiekunów , pokoje dla młodzieży cztero ,sześcioosobowe.Termin - przełom maja / początek czerwca 2014 r. z uwzględnienim przewodnika .
mój adres: grazyna.lukasiewicz@interia.pl

Arlekin Radom8 luty, 2014

Skontaktujemy się w celu uzgodnienia szczegółów :)

Maria23 luty, 2014

Maria, 23 luty 2014
Może zwiedzanie ogrodów np. któryś z prezentowanych w programie TV Maja w ogrodzie

Marta20 lipiec, 2014

Dzień dobry- jakie macie Państwo ofert wyjazdowe na najbliższy weekend, czyli 26-27 lipiec? pozdrawiam - Marta R.

Arlekin Radom22 lipiec, 2014

Aktualną ofertę znajdziecie Państwo w zakładce "Oferta"

Maryla4 wrzesień, 2014

Witam!Dotychczas nie miałam okazji skorzystać z ofert Arlekina,ale słyszałam pozytywne opinie.Mam propozycję wyjazdu do Teatru Kamienica,są w nim wystawiane ciekawe sztuki.Gdyby Państwo wzięli pod uwagę moją sugestie,może dołaczyłabym do ,,grupy''Pozdrawiam!Maryla

Arlekin Radom4 wrzesień, 2014

W teatrze Kamienica również bywamy. Prosimy śledzić naszą ofertę. Pozdrawiamy-ekipa Arlekin Radom

Barbara26 wrzesień, 2015

Czy Arlekin nie planuje wycieczek do Pragi lub Rygi samolotem z Radomia?
Barbara

Iwona28 wrzesień, 2015

Chętnie pojechałabym na wycieczkę do Rygi.
Iwona

Arlekin Radom2 luty, 2016

Przypominamy,że wpisy które w jakikolwiek sposób zawierają reklamy innych stron,firm instytucji lub produktów,będą usuwane.

Krzysztof15 luty, 2016

Witajcie! Miło by było gdyby był jakiś przynajmniej kwartalny plan imprez. Można by było wtedy sobie coś zaplanować wwyjazd z urlopem:):):) Pozdrawiam i trzymam kciuki za wszystkie imprezy bo idea jest dobra. Krzysztof

Janina1 sierpień, 2017

Byłam na jednej z wycieczek.
W ofercie wyszczególnione były punkty zwiedzania i atrakcje. Niestety - większość z nich nie została zrealizowana /pokazana. Zorientowałam się dosyć szybko ,że coś jest nie tak. Gdy dopytywałam kiedy będziemy zwiedzać i oglądać to co mamy wyszczególnione w planie, Pani właścicielka tłumaczyła się tym, że to nie ona pisała program, lecz ktoś inny i ona nie ma wpływu na to co ktoś napisał w ofercie. Żenujące .
Wycieczka kosztowa 80 zł. A tak na prawdę, do żadnych obiektów nie weszliśmy. Wygląda na to ,że to autokar kosztował każdego uczestnika 80 zł i tyle.
Wycieczka źle zorganizowana. Jestem niezadowolona.

Żenujące było tłumaczenie właścicielki.

Arlekin Radom7 sierpień, 2017

Prosimy o kontakt mailowy z biurem lub podanie o jaką wycieczkę chodzi-wówczas będziemy mogli wyjaśnić powód problemów i znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Pozdrawiamy,ekipa Arlekin radom

Ewa11 wrzesień, 2017

Byliśmy z mężem na dwudniowej wycieczce We Wrocławiu 9 i 10 września.Swietna organizacja,super hotel i doskonałe pilotki.Pokazano nam w pigółce piękny Wrocław. Polecam a napewno nikt nie będzie żałował.Czekamy na wycieczkę do Gdańska ! Ewa

Natalia16 październik, 2017

Dzień dobry. Byłam tylko jeden raz z tą firmą, ale to żenada. Autokar pełen
pijaków pijących piwo, przekrzykujących się wzajemnie. Pilotki nie zwracały
im w ogóle uwagi. Jeden z pijaków na koniec zasłabł i trzeba było wzywać pogotowie. Z tego powodu dotarłam do domu późną nocą.

Wiesiek_Sowiński18 październik, 2017

Czy organizujecie wycieczki techniczne ? Pierwsza propozycja zwiedzanie Elektrowni w Kozienicach względnie Centrum Obliczeniowego Ministerstwa Finansów Radom ulica Samorządowa 1. Była wycieczka z tej serii do kopalni odkrywkowej w Bełchatowie. Można zachęcić do współpracy SPE Stowarzyszenie Polskich Energetyków Oddział Radom oraz Mazowiecką Izbę Inżynierów Budownictwa Oddział radom

BOI Arlekin20 październik, 2017

Witam,
Pani Natalio, chcielibyśmy się z Panią skontaktować niestety jest to niemożliwe ponieważ konto portalowe do którego (podobno) przypisany jest podany przez Panią adres mailowy-nie istnieje. Bardzo proszę o przesłanie informacji, na jakiej wycieczce działy się podobne ekscesy.
Trudno nam w to uwierzyć, znamy naszych klientów, większość to osoby tzw. 60+ i jeżdżą z nami już od wielu lat, właśnie dlatego, że nic się nie dzieje.
Jeżeli taka sytuacja miała miejsce, to proszę o informacje, jaka to była trasa i nazwisko lub imię pilota, datę imprezy.
Sprawdzimy i jeżeli to się potwierdzi, wyciągniemy konsekwencje w stosunku do osoby odpowiedzialnej.
Ewa Nawrot BOI Arlekin

Aneta i Mirek20 listopad, 2017

Byliśmy wczoraj na wycieczce w Wieliczce. Wróciliśmy zmęczeni ale zadowoleni Program ciekawy,autokar wygodny. Polecamy każdemu wyjazdy organizowane przez Arlekin

Anna5 kwiecień, 2018

Proponuję wycieczkę na zamek w Malborku. Z pewnością byłby to świetny wyjazd. Warto to przemyśleć:)

ANNA8 kwiecień, 2018

Jestem zainteresowana wycieczką do Zamościa w maju - czerwcu , również dwudniową
do Zakopanego dla 30-35 osób dorosłych z kolacją integracyjną. Proszę o przesłanie orientacyjnego kosztu i oferty programowej.

Anna.

Anna1 lipiec, 2018

Czy są jeszcze miejsca na wycieczkę w terminie 08.07.2018 r. do Zamościa

Janina19 wrzesień, 2018

Jeżdżę na wycieczki z "Arlekinem" już parę lat , byłam na pewno na kilkunastu wycieczkach i nigdy nie zdarzyły się ekscesy opisane przez P.Natalię .
Janina

Marek29 wrzesień, 2018

28.10.2018 w teatrze Rampa w Warszawie będzie premiera musicalu Twist & Shout z piosenkami zespołu The Beatles.Warto by się na ten musical wybrać.Marek D

Marek13 październik, 2018

W teatrze Palladium w Warszawie dwie nowe sztuki 1.Chcesz się zabawić,2.Przygoda z ogrodnikiem
Marek D

alina10 luty, 2019

Witam.chciałam zapytać czy wszystkie wycieczki i wczasy obejmują także pojedyncze osoby.
Alicja

Arlekin Radom10 luty, 2019

Nasza oferta jest skierowana do wszystkich

Liliana4 sierpień, 2019

Witam serdecznie, chciałbym zapytać czy organizowane są lub będą wypoczynki dla osób niepełnosprawnych( na wózkach) z dowozem przystosowanym. Bardzo chciałbym korzystać co najmniej 2 razy w roku z wypoczynku wraz z niepełnosprawnym mężem, organizowanego przez "arlekin". Wiem, że zainteresowanych tą formą wypoczynku byłoby dużo chętnych. Z poważaniem Liliana.

Małgorzata6 grudzień, 2019

Piloci zatrudniani przez Biuro Arlekin pozostawiają wiele do życzenia...

BOI Arlekin10 grudzień, 2019

Szanowna Pani Małgorzato, szkoda, że nie ma Pani odwagi, aby podpisać się pod swoim wpisem. Chętnie dowiemy się czego oczekuje Pani od pilota, co zrobił dobrze, a co źle. Do takiej krytyki można się odnieść, a tak, mamy kolejny anonim od anonima , którego jedynym celem jest takie typowo polskie "dołożenie komuś". Tylko w jakim celu?
Pozdrawiam Ewa Nawrot

Bożena28 listopad, 2021

Witam! Chciałabym zapytać czy w 2022r.będzie wycieczka do Gietrzwałd? Chcielibyśmy tam pojechać.Sprawdzam stronę Biura ale nie zauważyłam.
Bozna

Joanna15 czerwiec, 2023

Jeździmy z "Arlekinem" już od kilku lat.Ostatnio byliśmy na Żuławach,wcześniej w Toruniu i Malborku.Planujemy dalsze eskapady.Zawsze byliśmy zadowoleni z usług firmy p.Ewy Nawrot i możemy z czystym sumieniem polecić wyjazdy.Raz tylko(na wiele lat!!)była niemiła sytuacja w restauracji w Glinijecku- nie polecamy lokalu!!,ale to nie była wina organizatora.Życzymy dalszych udanych wojaży i ciekawych kierunków podróży.
Serdecznie pozdrawiamy cały zespół "Arlekina"z szefową na czele.
Joanna I Jacek Słowińscy

BOI Arlekin4 sierpień, 2023

Bardzo dziękuję za miłe słowa. Restauracji też nie polecamy.

Pozdrawiam Ewa Nawrot

Alina15 styczeń, 2024

Witam! W minioną sobotę odwiedziliśmy Wilanów i Królewskie Ogrody Świateł. Było cudownie, przepiękne wrażenia. Cudowne Panie przewodniczki, zarówno opiekun grupy jak również przewodnik po Pałacu. Przeżyliśmy cudowne chwile. Na pewno jeszcze nie raz skorzystamy z usług Arlekina.Pozdrawiam serdecznie. Alina Pluta i 3 bratówki.